Beleef!

T +31(0)6 25 36 36 36

Ieder mens is uniek!


Wat mij uniek maakt als trainingsacteur is dat ik:

  • IK ben!
  • herkenbare en concrete feedback geef.
  • met humor en laagdrempeligheid de deelnemers weet te betrekken.
  • respectvol en empatisch ben.
  • met mijn feedback draagvlak creëer voor de trainer.
  • deelnemers de kracht laat ervaren van congruente communicatie.
  • gespecialiseerd ben in trainingen klantgerichtheid / klachtafhandeling.
  • opgeleid ben tot trainingsacteur (PHBO).
  • gewerkt heb in het bedrijfsleven.
  • leidinggevende geweest ben en weet wat dit inhoudt.
  • bijdragen lever aan trainingen in de Engelse en Duitse taal.

Wat mij uniek maakt heeft uiteraard ook te maken met mijn ervaring.

Als cabin-attendant bij de KLM heb ik in 14 jaar tijd alle functies doorlopen. In 2001 ben ik als seniorpurser gestopt met dit bijzondere vak.
Belangrijke aspecten daarin zijn:  

  • Klantvriendelijkheid / Klantgerichtheid / Klachtafhandeling
  • Leidinggeven
  • Beoordelen
  • Organiseren
  • Grenzen stellen
  • Crisis- en tijdmanagement.

Ik heb de associatie diploma’s (spreekvaardigheid) Engels en Duits.

De opleiding tot trainingsacteur heb ik gevolgd bij Dubbel E acteerservice te Amsterdam.

Ik heb ruime ervaring met onder andere:

  • De Roos van Leary
  • STAR
  • Hersey en Blanchard
  • Thomas Kilmann Instrument
  • GROW model
  • POP
  • Rationele Effectiviteits Training (RET)
  • Kernkwadranten van Ofman
  • SMART
  • Mediation
  • Situationeel leidinggeven
  • Regiemodel
  • Carrousel
  • A B C (D) gedrag
  • De Caluwé Kleurentheorie